Alla inlägg den 21 april 2010

Av Rozsika malmqvist - 21 april 2010 14:52

hellu..

vaknade vid 6 imorse för min lilla kiss stund hehe och såg att det var helt vitt ute usch usch så gick in och la mig igen.. sen kom min mamma in vid 10 och sa att hennes kompis köpt lite saker som jag skall ha till bebisen <3 hehe sen kunde jag inte somna om så gick upp.. sen ut i köket och hjälpte mamma med frukosten.. sen väckte jag min älskling så kom han upp så åt vi frukost.. sen drog han iväg sen åkte jag och mamma väg först förbi mammas kompis johanna och tog en fika sen vidare till jysk för jag skulle kolla lite på saker som jga måste köpa till bebban.. : )

sen vidare ner till hamnen och hämtade upp min moster som kommit ner och skall vara här tills på söndag vi har inte träffat henne på 1 eller 2 år så det va kul att träffa henne : ) nej nu skall jag springa ner i affären...

 

Usch igår hade jag så ont hade såna värkar så jag trodde jag skulle dö huu inge kul alls tror faktist det är på gång.. det kanske kommer en bebis närsom man vet aldrig hehe det är bara vänta och se : )

 

nej nu skall jag dra ner till affären

 

SEE U LATER   

Presentation


Rozsika Malmqvist

Klockan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Räkning!

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards