Alla inlägg den 15 april 2010

Av Rozsika malmqvist - 15 april 2010 23:42

Ojojoj.. tiden går jätte fort helt sjukt snabbt hehe..

idag så har jag inte alls gjort mycket.. :P hehe

vid halv nio åkte jag och mamma och hämtade upp min älskling på hans praktik så beställde vi pizza MUMS : ) nu sitter jag vid datan och kollar runt lite mamma gick precis och la sig och christoffer är hemma vid oss och spelar på sitt nya ps3 hehe så gullig han  är nej nu fick jag ett sms av baby att han va på väg hit : ) yeeeeessss hehe är riktigt trött så nu skall jag äntligen få gå och lägga mig.. hehe vi skall upp tidigt imorgon och iväg på en grej ( hemligt ) hahaha ; )

 

nej nu har jag faktist inte alls mycket mer att skriva.. så får räcka med det här för ikväll.. är det någon som har några frågor så är det bara att fråga : )

 

kommentera snälla snälla vill ju vet vilka ni är som läser mig blogg hehe : )

 

 

jaja GODNATT

 

 

SEE U LATER   

Av Rozsika malmqvist - 15 april 2010 00:12

idag va vi vid MVC : ) hehe

allt såg jätte bra ut med lilla plutten skönt  : )

nu har den äntligen fixerat sig JIPPEEY : ) riktigt kul hehe så nu kan det ju komma när som helst egenligen riktigt spännande jaja

nu skall jag och baby och såklart bebis : )

vandra in till sängen riktigt skönt det skall bli att sova om jag skall vara ärlig..

 

 

GODNATT : )

 

 

SEE U LATER   

Presentation


Rozsika Malmqvist

Klockan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Räkning!

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards