Direktlänk till inlägg 28 april 2010

en lång dag..

Av Rozsika malmqvist - 28 april 2010 20:42

igår så va jag på stan med josefin och tony och deras lilla dotter alicia och såklart min älskling.. : )

vi hade det jätte trevligt det blev en hel del shoppande hehe  :)

älskar att shoppa blev såklart en massa baby saker.. efter som den lilla kan komma vilken dag som helst : P och så köpte jag själv ett par långa mjukisbyxor och ett par trekvarts mjukisbyxor och en tjocktröja och en amnings bh.. 

och josefin köpte massa barn kläder till lilla alicia..

så va verkligen helt slut efter den dagen hehe efter vi hade gått ett antal timmar på stan så kom mamma och hämtade mig och älskling på stan och sedan begav vi oss till willys skulle stor handla, jag köpte två paket blöjor och ett paket våtservetter hehe efter vi hade handlat så åkte vi vidare till jysk så blev att vi köpte ett baby täcke och två påslakan + örngott sen två lakan och en handduk : )

 

lägger upp lite bilder på det jag köpt inte allt men det mästa..


  

  

  

    


sen ville älsklingen att jag skulle lägga upp bilder på hans nya tröja och byxor som han är så stolt över : )


  

  


jaja nu skall jag hoppa in i en dusch och sen lägga mig och ta det lungt blir en lång dag imorgon hehe..

 

 

SEE U LATER   

 
 
Ingen bild

J

29 april 2010 17:03

När kommer bebisen? blir du igång satt i morgon??
Kram o lycka till, en som läser din blogg

 
zaida

zaida

12 maj 2010 22:11

super man dressen är riktigt nice ;)

http://zaida.devote.se/blogs/4728446/vinn-goldwell

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rozsika malmqvist - 24 juni 2010 16:51

hejhej idag är det så fint väder : ) så är borta vid neyos farmor och sitter ute i solen medans lilla prinsen ligger och sover så sött i vagnen : )  så passar på hoppas man kan få lite färg hehe.. imorgon bär det av ut till min pappa fira lite mi...

Av Rozsika malmqvist - 21 juni 2010 20:12

hejhej gud nu va det riktigt länge sen jag skrev.. har inte haft tid eller ork alls :P har bara myst med min lilla familjhelt enkelt <3   det har väl inte hänt så mycket bara tagit dag för dag. min älskling är snart en månad redan gud tide...

..

Av Rozsika malmqvist - 6 juni 2010 15:28


gud det va så länge sen jag skrev nu men jag har typ ingen tid alls barn tar mycket tid hehe :P men men passar på nu när lilla sötnosen sover : ) Allting har gått jätte bra iallafall..   Kan gå igenom lite snabbt hur allting gick.. den 26/5-1...

Av Rozsika malmqvist - 3 juni 2010 20:27

Den 2010-05-27 föddes våran fina son Neyo klockan 16:38 och va 52 cm lång och vägde 3665 gram. det va den bästa dagen i hela mitt liv..       Går inte att förklara hur mycket jag älskar dig mammas lilla pojke du är den finaste som finns jag är ...

Av Rozsika malmqvist - 25 maj 2010 18:24


En genomsnittlig bebis är lite över 50 cm lång och väger strax under 3,5 kg när den föds, men det är också vanligt och helt normalt att bebisen väger allt mellan 2,5 och 4 kg. Fostervattnet, som var klart från början, är nu mjölkaktigt från det som a...

Presentation


Rozsika Malmqvist

Klockan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Räkning!

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards