Alla inlägg den 1 april 2010

...

Av Rozsika malmqvist - 1 april 2010 20:55

vad ska man göra ikväll då..? sitter här själv mamma har åkt till sin kompis och kommer stanna där inatt och älsklingen är hemma vid vårt med några kompisar.. Har ingen lust att gå dit är så tråkigt att sitta och lyssna på killsnack så Hatar att sitta hemma själv faktist är så himla tråkigt... Menmen får sitta och se på tv och äta godis för mig själv.. hehe det kan ju va skönt det med ibland..

 

Nej nu har jag faktist inge mer att skriva.. så får se om jag skriver något sen senare..

 

 

 

SEE U LATER   

Av Rozsika malmqvist - 1 april 2010 13:28

Jaha ännu en torsdag.. tiden bara rullar : )

Idag så va jag på MVC ( mödravårdscentralen )

med min älskling och så ville mamma följa med och hehe :) så det fick hon självklart göra.. allt va riktigt bra med vår bebis<3 skönt :) den har börjat fixerat sig :) så snart det kanske kommer en liten plutt man vet aldrig hehe..

jaja sen efter vi varit där begav jag och mamma oss hem till min mormor och morfar och åt påskmiddag  :) riktigt gott MUMS.. sen till ica maxi och träffade upp pappa och min minsta lillesyster :) för att inhandla påskgodis MUMSMUMS.. blev en hel del hehe ..

 

sen hem och fixa påskäggen till systrana sen ner i tvättstugan med mammsen

det är ju så fint väder ute idag man blir helt glad av vädret så mysigt längtar tills lillen kommer så man kan ut och gå långpromenader med vagnen och bara njuta  :) usch nej nu längtar jag ännu mera får sluta sitta och fresta mig själv hehe.. 

 

Snart kommer älsklingen hit <3  får se vad vi hittar på något får det ju bli kanske en sväng i det fina vädret vem vet.. :P

 

här kommer två bilder på magen 31+1<3

 

  

 

   

 

Hihi det börjar bli riktigt tungt för ryggen men men..  är lika glad endån : )

 

 

Skriver senare lovar..

 

SEE U LATER   

Presentation


Rozsika Malmqvist

Klockan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Räkning!

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards